You are currently viewing ה ELEMNT RIVAL – שעון הספורט החדש של WAHOO<span class="wtr-time-wrap after-title"><span class="wtr-time-number">1</span> min read</span>

ה ELEMNT RIVAL – שעון הספורט החדש של WAHOO1 min read

חברת WAHOO האמריקאית, יצרנית טריינרים חכמים ומוצרי ספורט טכנולוגים נוספים, הכריזה היום על ה ELEMNT RIVAL – שעון ספורט חדש המוכוון לעוסקים בתחום הטריאתלון (שחיה, רכיבה וריצה).

גולת הכותרת בהכרזה והפיצ'ר המרכזי בשעון הוא היכולת לבצע את המעבר בין המקצים השונים ללא שום צורך בלחיצה על כפתור ה LAP – וואהו מכנה זאת בשם Touchless Transition. השעון, באמצעות אלגוריתמים מתוחכם, יודע לזהות לבד את המעבר שלכם בין שחיה ל- T1 ל- רכיבה ל- T2 ול- ריצה.

בכ"א מהשלבים הללו, השעון יעבור אוטומטית לפרופיל הספורט המתאים ויציג את מסכי הנתונים הרלוונטיים כפי שהגדרתם.

לפי WAHOO, האלגוריתמים יודע לזהות ולהתגבר על מצבים שונים לאורך המרוץ. לדוגמא אם יש לכם פנצ'ר במהלך הרכיבה ועצרתם בשל כך, השעון יעבור למצב T2, אבל ברגע שתחזרו לרכוב, הוא יבין שמדובר היה בהפסקה כלשהי ויחזור אוטומטית למצב רכיבה.

בסיום המרוץ, לפני שמירת הנתונים והעלאתם ל STRAVA או לכל מקום אחר, תינתן לכם אופציה לאשרר את זמני המעבר או לכוונם כרצונכם בצורה קלה ונוחה.

במידה ואתם גם בעלי מחשב הרכיבה של WAHOO, אזי תוכלו ליהנות גם מהאינטגרציה המיוחדת של  ה RIVAL עם מכשיר זה. במעבר בין השחייה לרכיבה וברגע שמחשב הרכיבה מזהה את השעון, יוצגו נתוני הזמנים המצטברים שלכם עד כה, כך שלא תצטרכו להעיף מבט מסוכן בשעון היד תוך כדי רכיבה.

פיצ'ר נוסף מעניין הוא היכולת להגדיר את כל שדות הנתונים, המסכים והפונקציונליות בשעון, בצורה נוחה וקלה דרך אפליקציית ה Companion של WAHOO בטלפון.

מקור תמונה: SmartBikeTrainers.com

המחיר של השעון בחו"ל הינו: $379.

מיבואנית WAHOO בישראל – 'רוזן ומינץ' נמסר כי הוא אמור להגיע לארץ בקרוב.

כתיבת תגובה