You are currently viewing וואהו מכריזה היום על שלושה חידושים מעניינים – היגוי ב RGT, מתלה היגוי לאופניים ו Race Mode<span class="wtr-time-wrap after-title"><span class="wtr-time-number">2</span> min read</span>

וואהו מכריזה היום על שלושה חידושים מעניינים – היגוי ב RGT, מתלה היגוי לאופניים ו Race Mode2 min read

יכולת היגוי ב RGT

לחצו PLAY

למי שאינו מכיר, אציין ש RGT (היום חלק מ Wahoo-X) הינה אפליקציה המזכירה בהרבה מובנים את זוויפט. יש בה מספר מסלולי רכיבה וירטואליים המבוססים על מיקומים שונים ומפורסמים בעולם האמיתי. ניתן ליצור בה אירועים פרטיים ולהזמין מנויים אחרים לרכוב במשותף. בנוסף ובניגוד לזוויפט, יש לה מנוע המסוגל לחולל ולבנות עולם וירטואלי תלת מימדי ע"ב קבצי  GPX. מה שאומר שאתם יכולים לדגום ולהפוך כמעט כל מסלול אמיתי שבא לכם, למסלול וירטואלי באפליקציה עליו אתם יכולים לרכוב בזמנכם הפנוי, להזמין אחרים לרכוב איתכם ואפילו לארגן מירוצים ותחרויות ע"ב מסלול זה.

גרסה 6.0 ששוחררה היום כעדכון, מכילה מספר חידושים, כאשר הבולט שביניהם הינו היכולת להיגוי של דמות ה AVATAR תוך כדי רכיבה, כך שמעתה תוכלו לנווט את הדמות שלכם לעקיפות מימין או משמאל, כמו גם לקבוע איך לקחת את הפניות ובאיזה צד של המסלול לרכוב.

ההיגוי מתאפשר במספר שיטות:

  1. הטיה של הטלפון/טאבלט עליו רצה האפליקציה.
  2. הטיה של הטלפון עליו רצה אפליקציית השלט של RGT המכונה גם Companion App.
  3. לחיצה על כפתורי החיצים במסך או במקלדת, במידה ואתם מריצים את RGT על מחשב (ווינדוס או מק).
  4. במידה ויש לכם אופניים חכמים של וואהו (סקירה) – שימוש בכפתורים המובנים בידיות.
  5. שימוש באביזר חדש עליו הכריזה היום וואהו בשם – Wahoo KICKR Steer (ראו להלן).

שיטת היגוי זו שונה למשל מן המנגנון המיושם באביזרי ההיגוי דוגמת זה של ELITE (ה STERZO ו ה RIZER) שבו ההיגוי נעשה ע"י הזזת הכידון ימינה או שמאלה.

חשוב לציין כי כרגע יכולת ההיגוי של וואהו נתמכת אך ורק באפליקציית RGT שלה. יש לשער כי הסכסוך העסקי שבו נמצאת כרגע וואהו מול זוויפט, מונע בינתיים שיתוף פעולה בין החברות הללו בנושא זה.


הכירו את אביזר ההיגוי החדש של וואהו – Wahoo KICKR Steer

בעבור $100 תוכלו לרכוש (כרגע רק בחו"ל) את ה KICKR Steer שהדרך הטובה ביותר להגדירו הינה – Rocker Plate לטלפון.

מדובר באביזר המורכב ממגש (Tray) מלבני אליו מחוברים בשני צדדיו ידיות אותן ניתן ללחוץ עם אצבעות הידיים. המגש מתחבר בקדמת הכידון ע"י תופסן מיוחד המסופק עם המכשיר. לחיצה על אחת מהידיות תגרום למגש ולטלפון הממוקם עליו להטיה וכפועל יוצא, לדמות הרוכב שלכם באפליקציה להיגוי בהתאמה. תוכלו לבצע את הלחיצות עם האגודלים מלמעלה כלפי מטה, או עם אצבעות הידיים בכיוון מטה למעלה.

מספר דברים חשובים לציין:

  1. האביזר מתחבר (ומתנתק) לכידון דרך תופסן ייעודי. בשלב זה נתמכים רק כידונים בעלי מבנה עגול. שימו לב שאם יש לכם Aerobars, הם עשויים להפריע בהתקנה ובשימוש באביזר.
  2. התופסן עצמו מגיע עם מתאמים המאפשרים חיבור למחשבי הרכיבה של וואהו, גרמין ולמצלמת GOPRO, כך שתוכלו לבחור להשאירו מותקן על האופניים גם עבור רכיבות חוץ, כאשר אינכם עושים שימוש באביזר המגש.
  3. וואהו מציעה מחיר משולב בסך 150 דולר עבור ה Steer ומנוי שנתי לאפליקציית Wahoo-X המשלבת את RGT ו SYSTM.

וואהו KICKR Race Mode לטריינרים מסוג KICKR6 ואופני KICKR BIKE החדשים

עוד פיצ'ר עליו הכריזה היום וואהו הינו ה Race Mode עבור דגמי הטריינרים של וואהו התומכים בחיבור לרשת.

לעומת חיבור באמצעות בלוטות' או ANT+, חיבור ישיר לרשת התקשורת באמצעות כבל פיזי או בצורה אלחוטית דרך רשת ה WiFi מאפשר תקשורת מהירה ויציבה יותר בין הטריינר לאפליקצית האימון מולה אתם מתאמנים.

דגמי ה Kickr6 ואופני ה Kicker החדשים המאפשרים סוג חיבור שכזה לרשת, תומכים מעתה במוד הנקרא Race Mode. במוד זה קצב דגימת ההספק (POWER) של הטריינר ושידורו לאפליקציה יבוצע בתדירות הגבוהה פי 10 מזו המבוצעת כיום.

למה זה טוב אתם שואלים?

זמן תגובה מהיר יותר של דמות הרוכב שלכם באפליקציה לכל שינוי בעצימות ההספק שלכם. דמיינו שאתם בעיצומו של מירוץ ונמצאים רגע לפני המיאוץ האחרון לעבר קו הסיום. העובדה שדמות הרוכב שלכם תגיב בזמן אמת ללחיצה על הפדלים, עשויה להעניק לכם את אותו חלקיק שנייה של יתרון בפריצה קדימה אל מול המתחרים.

צפו בשיין מילר משווה בזמן אמת בין RACE MODE למצב רגיל בזוויפט

את ה Race Mode תוכלו להפעיל או לכבות באפליקציה של וואהו דרכה אתם מבצעים את שאר הגדרות הטריינר. נדרש לבצע עדכון FIRMWARE.


הירשמו לאתר וקבלו עדכון בדבר תכנים חדשים ישירות לאימייל שלכם

כתיבת תגובה