You are currently viewing אפליקציית ROUVY – כל מה שרציתם לדעת – סקירה<span class="wtr-time-wrap after-title"><span class="wtr-time-number">6</span> min read</span>

אפליקציית ROUVY – כל מה שרציתם לדעת – סקירה6 min read

גילוי נאות, עם ROUVY יש לי סיפור 'אהבה' של שנים עוד מהימים שנקראה בשם ‘VirtualTraining’ וכבר מזמן נבצר ממני להבין מדוע היא אינה זוכה לאור זרקורים ופופולריות דוגמת זוויפט. אם תרצו מדובר באפליקציה שהינה הכי קרובה להיות הזוויפט של העולם האמיתי – כאשר במקום לרכוב ולהתחרות עם ה Avatar שלכם בעולמות ומסלולים דמיוניים, ROUVY מאפשרת לכם לעשות זאת באמצעות טכנולוגיית 'מציאות רבודה' (Augmented Reality), במסלולים אמיתיים ובאיכות HD. היש יותר טוב מזה?

יתרה מזאת – שיתופי פעולה של ROUVY עם כמה ממארגני מירוצים מובילים בעולם כולל זה שנחתם ממש לאחרונה עם מותג IRONMAN, העשירו את ספריית המסלולים באפליקציה ומקנים לכם יכולת להיכרות מקדימה עם מסלולי תחרויות פופולריים דוגמת אירונמן אוסטריה, פרנקפורט, ברצלונה ואחרים.

ואם זה לא מספיק לכם, הרי שיש ב ROUVY גם יכולת ל….

אתם יודעים מה? במקום שאמשיך להתלהב, תנו לי רגע לחזור להתחלה ותשפטו בעצמכם…

אז בבקשה, להלן בפינה לשיפוטכם – כל מה שרציתם לדעת על ROUVY.


1. רקע

ROUVY הנה פרי פיתוח של שני אחים המתגוררים בצ'כיה – פטר וג'ירי סאמק. השניים 'נשמו' אופניים מגיל צעיר ובשנת 2003 הקימו את המיזם הראשון שלהם בדמות אפליקציה לניהול ותזמון תוצאות מירוצים, כאשר במקביל החלו להשתעשע בפיתוח 'אב טיפוס' לאפליקציית אימוני רכיבת Indoor לה נתנו את השם VirtualTraining.

אט אט ה'אב טיפוס' צמח וגדל ובין השנים 2009 – 2011 הפך לפלטפורמת אימונים אפליקטיבית לכל דבר ועניין שהצליח לעניין גם את חברת SARIS (יצרנית הטריינרים CycleOps) אשר הכניסה יד לכיס ורכשה/השקיעה במיזם.

אם בתחילת הדרך VirtualTraining הייתה מזוהה בעיקר עם הטריינרים של SARIS, הרי שמ 2017 התקבלה החלטה (מוצדקת) לשנות את המיתוג של האפליקציה ולהפכה לעצמאית, כך שתפנה לכלל בעלי הטריינרים ולהלן נולד השם ROUVY. ואם במקרה תהיתם מה פירוש השם? הרי שאין לו כזה. האחים חיפשו בכוונה שם שאין לו משמעות ונהגה בצורה זהה ואוניברסלית בכל שפה.

לאחרונה התפצלה אפליקציית ROUVY ל 2 תתי אפליקציות נפרדות, תחת אותו מנוי. האחת בשם ROUVY AR המאגדת בתוכה את כל הקשור לרכיבת (וריצת) מסלולים והשנייה ROUVY WORKOUTS המאגדת את כל הקשור לביצוע אימונים מובנים (Structured Workouts)

2. רכיבת מסלולים אמיתיים – ROUVY AR

האפשרות לרכוב מסלולים אמיתיים ב ROUVY הינם ה'פורטה' של האפליקציה. במידה ואתם רוכבים עם טריינר חכם, שיפועי המסלול יתורגמו לשינויי התנגדות בטריינר. התוכנה מציעה ספרייה מגוונת של מסלולים מוכרים ואייקונים מרחבי העולם ובדרגות קושי שונות לצד מסלולים אשר נטענו לאפליקציה ע"י המנויים עצמם – מה שאומר שאתם יכולים לשתף ולרכוב כל מסלול שתרצו כולל מהארץ.

מעת לעת ROUVY דואגת לדגום ולהוסיף לספריה מסלולים חדשים הנדגמים באיכות רזולוציה גבוהה.

באפליקציה עצמה תוכלו לבחור את המסלולים ע"פ שמם או באמצעות חיפוש בתיקיות אשר בהם קוטלגו מראש מסלולים שנוצרו ע"י ROUVY ע"פ נושא מסוים, דוגמת מסלולי עליות, מסלולים במישור, מסלולים קצרים, ארוכים ועוד.

תיקיה מעניינת במיוחד היא תיקייה בשם IRONMAN בה תוכלו את כל המסלולים שמועלים לאפליקציה במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם בין ROUVY לחברה המייצגת את המותג הפופולרי. בין היתר תוכלו למצוא בה את מסלולי תחרות ה IRONMAN באוסטריה, פרנקפורט, ברצלונה, Kona, אגם Placid ועוד. מסלולים נוספים של המותג צפויים לעלות לאפליקציה במשך הזמן.

חשוב לציין כי תיקיות החיפוש המוצגות באפליקציה מכילות רק חלק מזערי מכלל המסלולים בספרייה. הדרך הנוחה ביותר לחפש ולמצוא מסלולים הינה דרך החשבון שלכם בענן (באתר Rouvy.com). שם אתם יכולים לחפש מסלולים במגוון חתכים (לא רק לפי שם) כמו גם ע"ב מפה.

במידה והתקשורת בביתכם אינה בעלת ביצועים גבוהים, האפליקציה מאפשרת לבצע download מקדים למחשב, כך שלא תהיו תלויים בחסדי התקשורת בזמן שאתם מבצעים את האימון עצמו.

ישנם ב ROUVY שלושה סוגים/פורמטים למסלולים:

  • מסלולים מבוססי מפה – מסלולים אשר אין להם צילום וידאו מלווה ולכן התצוגה הגרפית של המסלול הינה ע"ב מפה ו/או תצלום לווין בלבד. מאוד מזכיר את התצוגה באפליקציות ניווט דוגמת WAZE ואחרות.
  • מסלולים המלווים בוידאו – מסלולים אשר כוללים גם צילום וידאו אשר הותאם ו'עוגן' לקורדינטות הגיאוגרפיות של המסלול עצמו.
  • מסלולי מציאות רבודה (AR) – גולת הכותרת של האפליקציה. באמצעות טכנולוגיה מיוחדת, המסלולים נדגמים בצורה המאפשרת לאפליקציה לשתול דמות רוכב גרפית בתלת מימד, המייצגת אותכם (Avatar) בתוך המסלול עצמו. מאוד מזכיר את זוויפט, אלא שב Rouvy המסלול אינו מצויר ודמיוני אלא צילום של המסלול האמיתי.

באם ישנם משתמשים אחרים הרוכבים במקביל על המסלול שבחרתם, תוכלו לראות את מיקומם בתחתית המסך – על גרף פרופיל המסלול. בנוסף תוכלו לראות את ביצועיהם והמרחק מכם בזמן אמת על גבי 'לוח תוצאות' המוצג על המסך. במידה ומדובר במסלול מסוג AR (מציאות רבודה), תוכלו ממש לראות את דמותם הוירטואלית (Avatars) על המסלול עצמו, מה שגורם לחווית רכיבה מגניבה ומשותפת.

בנוסף לרוכבים אמיתיים, תוכלו לבחור להתחרות מול פייסרים וירטואליים המייצגים תוצאות עבר רשמיות של מנויים על מסלול זה. כל מה שאתם צריכים זה לסמן ולבחור מתוך רשימה את התוצאות שכנגדן בא לכם להתחרות, כולל תוצאות עבר רשמיות שלכם והללו יופיעו על המסלול כרוכבים וירטואליים לכל דבר. זוהי בהחלט אופציה נחמדה ושימושית ליצור דרבון, עניין ואימון שליטה בתזמון הכוחות.

ROUVY מאפשרת לכם לרכוב על מסלול באחד מהמצבים הבאים:

  1. אימון (Training) – במצב זה אתם יכולים (א) לדלג את מיקומכם לכל נקודה במסלול שתחפצו (קדימה ואחורה), (ב) לרכוב את המסלול שוב ושוב בלולאה, (ג) לשחק עם פקטור השיפוע (Reality Level) במידה ואתם מוצאים שחווית הרכיבה היא קשה או קלה מדי (בדומה ל Trainer Difficulty – למי שמכיר את הפונקציה בזוויפט), (ד) ליהנות מפונקציית הדראפט המובנית במערכת,

יחד עם זאת, במוד זה, זמן הרכיבה שלכם לא ייחשב כתוצאה רשמית אשר תוכלו לבחור בעתיד ולהתחרות מולה.

2. נג"ש (Time Trial) – במוד זה: (א). לא ניתן לדלג לנקודה מסוימת במסלול. יש לבצע אותו מתחילתו ועד סופו. (ב). לא ניתן לשנות את ה Reality Level והיא נקבעת על 100%. (ג). פונקציית הדראפט כבויה.

במידה וסיימתם את כל המסלול, התוצאה שהשגתם תירשם בבסיס הנתונים כתוצאה רשמית אשר אתם כמו גם מנויים אחרים, תוכלו לבחור ולהתחרות מולה ברכיבות הבאות על מסלול זה.

בחירת המצבים השונים במסך הפתיחה

3. תחרות (Race) –

בכל שבוע יש אירועי רכיבה משותפים המאורגנים ע"י ROUVY אליהם ניתן להירשם ולהצטרף – אירועים אלה יכולים להיות מירוצים, רכיבות חברתיות, אתגרים וכדומה בהתאם להחלטת המארגנים.

בנוסף תוכלו גם אתם לייצר אירועי רכיבה משותפים ולהזמין חברים מסוימים או להגדירם כפתוחים לקהל הרחב. לכל אירוע יש נקודת מפגש ושעת זינוק – ההחלטה באם הוא יתנהל כמירוץ או כרכיבת אימון משותפת – תלויה רק בכם.

ברגע שתיצרו את האירוע הוא יופיע על לוח המודעות הכללי של ROUVY ומנויים אחרים יוכלו להצטרף אליו בהתאם להרשאה שנתתם.

בתמונה להלן – דוגמא לאירוע רכיבה שיצרתי על מסלול ישראמן-נטפים .

כללי הרכיבה באירוע מסוג Race זהים לאלה של מוד נג"ש (Time Trial) המוזכרים לעיל.

יצירת מסלולים עצמאית

אחת היכולות היפות והמעניינות באפליקציה הינה האפשרות להעלות ולשתף מסלולים עצמאית ע"י טעינת קבצי GPX דוגמת אלה המוקלטים ע"י מחשבי הרכיבה שלכם או כאלה שאתם יכולים ליצור ולבנות על מפה באמצעות אינספור אפליקציות חינמיות. 

בנוסף, במידה וצילמתם את המסלול גם בוידאו (רצוי באיכות גבוהה), תוכלו לקשר בין הצילום לקורדינטות המסלול ולטעון את שניהם במשולב לאפליקציה כך שחווית הרכיבה ב ROUVY תהייה מעניינת יותר. כרגע עדיין לא ניתן לייצר לבד מסלולי AR (מציאות רבודה). הללו מופקים רק ע"י ROUVY.

את טעינת המסלולים מבצעים דרך אפליקציה נפרדת הנקראת VirtualTraining Editor. רצוי מאוד לטייב ולעבד את המסלול שאתם טוענים מבחינת 'החלקת' שיפועים ובמידה ואתם טוענים גם קובץ וידאו, אזי לבצע עיגון גיאוגרפי מדויק של הסרט למסלול.

חפשו את האיכות לא את הכמות

חשוב לציין כי בשל העובדה ש ROUVY מאפשרת גם למשתמשים להעלות מסלולים, כמות המסלולים הניתנת לבחירה היא אומנם עצומה אך לא כולם איכותיים או מהנים לרכיבה. במידה והקובץ שנטען לא עבר טיוב ועיבוד אזי סיכוי גבוה שהשיפועים המתקבלים אינם תואמים למציאות ומייצרים חווית רכיבה לא טובה על הטריינר. בנוסף, אם סרט הוידאו צולם באיכות גרועה הדבר יפגם בהנאתכם.

המסלולים הכי איכותיים שתוכלו למצוא באפליקציה הינם:

  • כל המסלולים ש ROUVY העלתה בעצמה – הללו מופיעים בתיקיות החיפוש באפליקציה.
  • מסלולי AR (מציאות רבודה) – נכון להיום מסלולים אלה מועלים רק ע"י ROUVY. תוכלו לזהותם ע"פ האותיות AR שמופיעות בסמוך לשם המסלול.
  • מסלולי וידאו שנוצרו ע"י מנויים אשר צולמו ברזולוציה גבוהה – מופיע בסמוך לשם המסלול.
  • מסלולים אשר זוכים לדירוג גבוה מצד הרוכבים.

מסלולים מישראל

במשך השנים, מנויים שונים בארץ העלו לא מעט מסלולי רכיבה מקומיים. בדרך כלל ללא סרט וידאו מלווה. מניסיון שלי רוב המסלולים הללו לא עברו טיוב מיוחד ולכן גם אינם כיפיים במיוחד לרכיבה. אלא שלאחרונה חל שיפור עצום בנושא זה בזכות 2 יוזמות יפות:

האחת של מנוי בשם אורן אדיר אשר דגם, צילם, טייב והעלה מספר מסלולים מרחבי הארץ. חפשו מסלולים המתחילים באותיות "IL-OA"

השנייה היא של אלכס וולפסון אשר הפיק והוציא לפועל רעיון שצמח בקבוצת 'טריינרים חכמים' בפייסבוק והעלה ל ROUVY את החלק הראשון של מסלול הישראמן – העלייה לנטפים (חפשו באפליקציה את השם "ISRAMAN – NETAFIM"). נקווה שבמהלך השנה הקרובה תושלם דגימתו של כל המסלול וזה בהחלט המקום לקרוא למארגני ישראמן לחבור ל ROUVY ע"מ להפיק מסלול AR (מציאות רבודה) של כל המסלול שיאפשר לכל המנויים להתאמן ולהתחרות על המסלול גם כשאנו צפונים בחדרנו בבית.

3. אימונים מובנים – ROUVY WORKOUTS

בהעדר תמיכה בתוכניות אימון מובנות, זהו החלק הפחות חזק של האפליקציה, אם כי מי שאוהב לבנות אימונים מובנים בעצמו או מקבל אותם ממאמן – ימצא ב ROUVY WORKOUTS מענה לרוב דרישותיו.

האפליקציה מכילה ספרייה עצומה של אימונם שמקצתם נבנו ע"י ROUVY וכל השאר הינם אימונים שנבנו ונטענו ע"י מנויי המערכת – מה שאומר שגם אתם יכולים לבנות אימון ולשתפו עם כולם.

האפליקציה מאפשרת לרכוב אימונים מובנים מ 4 סוגים:

  • ע"ב אחוז מה FTP שלכם – לדוגמא 5 דקות על 70% ולאחריו 3 סטים של 2 דקות 110% וחצי דקה התאוששות על 45%. במידה ותשנו את ערך ה FTP שלכם באפליקציה, כך עצימות האימון תשתנה בהתאמה.
  • ע"ב ערכי וואטים קבועים (POWER) – לדוגמא 3 דקות על 200 וואט ולאחריו 45 דקות על 250 וואט.
  • ע"ב יחס Watt/Kg  – לדוגמא 2 דקות על יחס 2.5 וואט/ק"ג ולאחריו 5 דקות על יחס 3.5 וואט/ק"ג. במידה ותשנו את פרמטר המשקל שלכם באפליקציה, עצימות האימון תשתנה בהתאמה.
  • ע"ב סימולציית התנגדות לפי אחוזי שיפוע (SLOPE) – לדוגמא 20 דקות רכיבה בסימולציית התנגדות השקולה לשיפוע של 5%.

את האימונים עצמם אתם יוכלים לבחור מתוך מספר תיקיות מקוטלגות או באמצעות מנוע החיפוש האפליקטיבי המאפשר לכם מגוון חתכי חיפוש שונים דוגמת – עצימות, משך, סוג האימון וכו'.

בנוסף לכך תוכלו לטעון ולבצע אימון משלכם באחת מ 3 השיטות הבאות:

  • במידה וקישרתם את החשבון שלכם ל TrainingPeaks תוכלו למצוא ב ROUVY את האימון היומי – TrainingPeaks Daily Workout.
  • יש לכם אפשרות להגדיר ולבנות אימון בעצמכם באפליקציה (או בחשבון שלכם בענן) – פונקציה זו אינה זמינה במכשירים הניידים.  
  • לייבא קבצי אימון מוכנים בפורמט ERG או MRC.

חשוב להדגיש כי במידה ואתם מחוברים לאפליקציה עם טריינר חכם ואינטראקטיבי, אזי כל האימונים נרכבים במוד ERG בו האפליקציה והטריינר מכתיבים את ההתנגדות הנדרשת ללא קשר להילוך בו אתם נמצאים או לקאדנס שאתם מייצרים. אין אפשרות לבטל או לצאת ממצב זה, אבל כן יש לכם אפשרות לשנות את עצימות האימון בזמן אמת – יכולת חשובה במידה ואתם מרגישים תוך כדי הרכיבה שהאימון קשה/קל לכם.

הדרך היחידה לרכוב שלא במוד ERG, הינה לא לקשר את הטריינר לאפליקציה, אלא רק את פרופיל מד הוואטים שלכם.

מבחני FTP

האפליקציה מציעה את הפרוטוקול הנפוץ (מבחן ה 20 דקות) לביצוע מבחן FTP מובנה (כל שאר האימונים המופיעים בספרייה בשם FTP הינם אימונים שהועלו ע"י מנויים אחרים).

שימו לב שגם מבחן זה מבוצע במוד ERG שאינו המוד המתאים לביצוע מבחני FTP שכן כל הרעיון במבחן הוא שאתם תרכבו בעצימות המקסימילית שאתם יכולים ולא שהטריינר יכפה אותה עליכם. לכן תצטרכו לשנות את העצימות של האימון בזמן אמת תוך כדי רכיבה, או להתחבר לאפליקציה מראש רק עם פרופיל מד וואטים (ולא פרופיל טריינר חכם).

בסיום המבחנים האפליקציה תחשב עבורכם את ה FTP הנמדד. כמובן שאתם יכולים לייצר פרוטוקול מבחן משלכם ע"י בניית אימון מובנה.

4. אתגרים – Challenges

האפליקציה מציעה אפשרות להירשם למספר לא מבוטל של אתגרים ואיסוף מדבקות מסוגים שונים.

בין היתר קיים אתגר דירוג הכולל 9 רמות – מ'רוקי' ועד Legend. כאשר ע"מ להתקדם בשלבים עליכם לצבור נקודות ע"י עמידה במשימות השלב שלרוב הינן רכיבה של מסלולים או מרוצים מסוימים בתוך פרק זמן נקוב כלשהו. בכל שלב, כמו גם בהרבה אתגרים נוספים ישנם פרסים והגרלות וניתן בהחלט לזכות בדברים שווים כולל בפרסים כספיים!

5. פלטפורמות נתמכות

האפליקציה ניתנת להרצה על הפלטפורמות הבאות:

ROUVY AR –

  • Windows
  • Mac
  • Apple/iOS
  • Android
  • AppleTV

ROUVY WORKOUTS –

  • Windows
  • Apple/iOS
  • Apple iPAD– בשל גודל המסך, הגרסה על ה iPAD מאפשרת קצת יותר פונקציונליות מזו במכשירים הניידים.
  • Android

6. קישוריות לטריינרים וסנסורים

האפליקציה תומכת בפרוטוקול Bluetooth ו ANT וניתן לקשר אליה כל טריינר התומך בפרוטוקלים סטנדרטיים אלה.

במקביל לטריינר, האפליקציה מאפשרת כאופציה לחבר ולקשר אליה מד דופק, מד קאדנס (במידה והטריינר שלכם לא משדר נתון זה ואתם מעוניינים לקשר מד קאדנס ייעודי)  ומד וואטים.

לגבי מד הוואטים – חשוב לציין כי ROUVY אינה תומכת ב Power Match ולכן במידה ותקשרו גם את מד הוואטים החיצוני שלכם, תצוגת הוואטים שתופיע על המסך תהיה ממנו, אך הטריינר לא מושפע מכך וימשיך לספק התנגדות בהתאם למדידה הפנימית שלו עצמו.

במידה ואין לכם טריינר חכם וגם לא מד וואטים, יש לכם אפשרות להתחבר ל ROUVY עם ‘מד מהירות’ והיא תמיר ותתרגם את המהירות לוואטים. זה לא הכי מדויק, אבל זה יאפשר לכם להשתמש באפליקציה גם עם ציוד ישן.

7. כמה זה עולה?

האפליקציה מציעה 3 מסלולי מנויים.

  • מנוי חודשי – $15 לחודש.
  • מנוי חצי שנתי – $84 (כ $14 לחודש).
  • מנוי שנתי – $144 (כ $12 לחודש).

המנוי כולל שימוש הן באפליקציית ROUVY AR והן ב ROUVY WORKOUTS.

בנוסף ROUVY מאפשרת לכלול עד 2 בני משפחה נוספים תחת אותו מנוי ללא תשלום נוסף – למי שחולק את הטריינר עם בן/בת זוג – זה בהחלט בונוס רציני.

האפליקציה מציעה תקופת ניסיון חינמית של 14 יום.

8. איך מתחילים לעבוד עם האפליקציה ?

הארכיטקטורה של האפליקציה אינה שונה משאר האפליקציות הנפוצות. ראשית יש לפתוח חשבון בענן של ROUVY בכתובת Rouvy.com ולבחור את סוג המנוי שאתם רוצים.

את האפליקציה עצמה (AR ו/או WORKOUTS) תוכלו להוריד מהלינק להלן: https://rouvy.com/en/download בהתאם לסוג המכשיר עליו אתם מתקינים את האפליקציה.

המלצה שלי – ע"מ ליהנות כמה שיותר כדאי לעבוד עם מכשיר המאפשר לכם תצוגה במסך כמה שיותר גדול.

9. ממשקים לאפליקציות אחרות

האפליקציה מאפשרת סנכרון אוטומטי או ידני למספר אפליקציות, כאשר הנפוצות ביותר מבחינת המשתמש הישראלי הינן:

  • STRAVA
  • TRAININGPEAKS – כולל גם בכיוון ההפוך מ TrainingPeaks ל Rouvy, מה שמאפשר ביצוע של TraingingPeaks Daily Workout ב ROUVY.
  • RELIEVE

בנוסף ניתן גם לשלוח את האימונים שביצעתם כקובץ בפורמט FIT לדוא"ל שלכם.

לאפליקציה אין סנכרון ישיר ל GARMIN CONNECT. הדרך לטעון קבצים לפלטפורמה זו, היא ע"י שליחתם לדוא"ל שלכם קודם ואז לייבא אותם עצמאית לגרמין.

10. ריצה

לפני מספר חודשים, ROUVY החלה תומכת גם באימוני ריצה וירטואליים. מה שאומר שניתן להתחבר בעזרת PODs מתאימים להליכונים ולרוץ במסלולים הקיימים באפליקציה. כרגע מצאי המסלולים הוא קטן, אך ROUVY מבטיחה להגדילו בקרוב, כולל מסלולי תחרויות IRONMAN ועוד.

אופציית הריצה בשלב זה היא חינמית וניתנת להפעלה גם במידה ואין לכם מנוי בתשלום.

11. יתרונות

ROUVY AR

  • ממשק משתמש מאוד נוח וידידותי לשימוש.
  • ספריית מסלולים אמיתיים (Real Life Video) מגוונת ובאיכות גבוהה.
  • יכולת לרכוב ולשתף מסלולים אישיים שלכם מבוססי GPX כולל שילוב וידאו.
  • מסלולי מציאות רבודה – כמו ZWIFT רק על מסלולים אמיתיים.
  • שת"פ עם IRONMAN – מאפשר היכרות מסלולי תחרות.
  • ארגון רכיבות ותחרויות משותפות – אידאלי לאנשים המבקשים לרכוב עם חברים
  • אפקט דראפט.
  • תמיכה בפייסרים וירטואליים – המייצגים תוצאות קודמות שהושגו על המסלול
  • תמיכה גם באימוני ריצה

ROUVY WORKOUTS

  • סנכרון לאימון היומי של TRAININGPEAKS
  • יכולת ליצור אימונים בצורה עצמאית ולטעון אותם לאפליקציה לצורך ביצועם
  • האפליקציה יודעת להציג נתוני איזון הרגליים בדיווש במידה ומד הוואטים/טריינר שלכם מספק נתון זה
  • ניתן לשנות עצימות לכל אינטרוול בצורה עצמאית

12. חסרונות

ROUVY AR

  • יכולת חיפוש מסלולים בתוך האפליקציה עצמה מוגבלת – רק לפי שם , או מסלולים המופיעים בתיקיות.
  • קשה להפריד מוץ מתבן – ספרייה ענקית של מסלולים וביניהם לא מעט כאלה שאינם איכותיים ואינם שווים רכיבה
  • חוסר בסנכרון ל Garmin Connect
  • גרפיקת ה AVATAR – טעונה מעט שיפור.
  • אין אפשרות לשלב אימון מובנה בזמן רכיבה על מסלול.

ROUVY WORKOUTS

  • ממשק קצת מסורבל – דורש ריענון
  • אין תוכניות אימון
  • גם כאן, קשה להפריד מוץ מתבן- אלפי אימונים (רובם המכריע נטענו ע"י המנויים עצמם)
  • WORKOUT PLAYER – מוגבל בפונקציונליות ומיושן קצת במראה
  • לא ניתן לצאת ממוד ERG
  • אין תמיכה ב POWER MATCH

13. לסיכום

ROUVY היא אפליקציה שבהחלט כדאי לנסות ובמיוחד את אופציית מסלולי ה AR. היא מאפשרת לכם חווית רכיבה והתנסות במגוון מסלולי תחרות מרחבי העולם, תוך אופציה של רכיבות משותפות והתחרות עם חברים לקבוצה ולאימונים.

מבחינת אימונים מובנים, בהעדר תוכניות אימון, היא פחות אטרקטיבית בהיבט הזה ולמעשה מספקת כלי להרצת האימון עצמו ולא הרבה מעבר לזה – אבל מי שהאימונים הללו נבנים לו ע"י מאמן או שהוא בונה אותם בעצמו – מן הסתם לא צריך יותר מזה.

שורה תחתונה – ממליץ לנסות.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. רוני

    אחלה פוסט ואחלה תוכנה.

  2. רפי

    אלוף. תודה רבה

  3. אלעד יעקובי

    תודה רבה על הפוסט

  4. שלומי

    תודה על הסקירה. האם אפשר לקבל סקירה גם על fulgaz?

  5. שמוליק אדלר

    שאלה, נתקלתי בבעיה בתוכנה הזו שבעלייה מעל אחוז מסוים ממש בלתי אפשרי לדווש גם בוואטים גבוהים מאוד. האם מישהו נתקל בזה? האם זה קורה במסלולים מצולמים מסויימים. זה קרה לי בעלייה לנטפים.
    תודה על התגובות

  6. רז

    שי,
    כרגיל, מקיף, ממצא, עינייני.
    תודה

  7. ניר

    תודה רבה על הסקירה
    אפשר הסבר יותר מפורט איך מעבירים את האימון לגרמין מהמייל
    תודה

  8. איציק 0546091254

    אשמח לדעת האים ניתן למחוק פעילות שעשיתי

כתיבת תגובה