You are currently viewing וואהו מכריזה על מספר עדכונים וחידושים משמעותיים באפליקציות האימון שלה. גולת הכותרת – ערוצי דיבור מובנים ב RGT.<span class="wtr-time-wrap after-title"><span class="wtr-time-number">3</span> min read</span>

וואהו מכריזה על מספר עדכונים וחידושים משמעותיים באפליקציות האימון שלה. גולת הכותרת – ערוצי דיבור מובנים ב RGT.3 min read


WAHOO-X פלטפורמת אפליקציות האימון של וואהו

לטובת מי שאינו מכיר נזכיר כי ענקית הטריינרים וואהו, רכשה בשנים האחרונות שתי אפליקציות אימון מובילות ואיחדה אותן תחת המותג WAHOO-X, כך שבעלות מנוי אחד בסך 129 דולר לשנה (או 15 דולר לחודש), אתם מקבלים גישה ל 2 הפלטפורמות במקביל:

  • SYSTM (לשעבר SUFFERFEST) – המתמחה באימונים ותוכניות מובנים.
  • RGT – המציעה רכיבת מסלולים וירטאוליים, כולל מירוצים, תחרויות ורכיבות קבוצתיות ומזכירה מאוד במאפייניה את אפליקציית זוויפט.

השבוע הכריזה וואהו על מספר עדכונים מעניינים בשתי הפלטפורמות.


RGT – ערוצי דיבור מובנים

החידוש הגדול והמעניין ביותר הוא היישום של ערוצי דיבור מובנים ב RGT, מה שהופך אפליקציה זו לשימושית וכיפית במיוחד עבור מאמנים וכל מי שאוהב ומעוניין לארגן רכיבות קבוצתיות וירטואליות עם חברים.

אם בעבר נזקקתם לאפליקציות צד שלישי דוגמת Discord, ZOOM או אחרות ע"מ לקיים קשר ורבלי בין חברי הקבוצה, הרי שכעת RGT מאפשרת פונקציה זו בצורה מובנת ונוחה.

בכל מסלול שתבחרו לרכוב עליו תוכלו לעשות שימוש באחד מ 3 ערוצי דיבור:

  • ערוץ מסלול כללי – הפתוח לכל המשתמשים
  • ערוץ פרטי – ערוץ שאתם יוצרים או מצטרפים אליו בצורה יזומה לפי שם. לדוגמא אם אתם ארגנתם רכיבה לקבוצה ואתם מעוניינים שכל חברי הקבוצה יהיו על אותו ערוץ דיבור, כל מה שנדרש הוא לבחור שם לערוץ ולבקש מכולם להקיש שם זה בבחירת הערוץ הפרטי.
  • רדיו מירוץ – ערוץ ייעודי לטובת מארגני מירוץ אשר משמש כערוץ רדיו אליו ניתן להקשיב (אבל לא לדבר) בזמן מירוץ או אירוע רכיבה מוסדר כלשהו. למשל עבור ראיונות או פרשנות של המארגנים.

כמה דברים חשובים לציון:

  • השמע ממש מעולה. RGT מיישמת אלגורתמים של הפחתת רעש (Noise Reduction)  שמצליחים לעשות עבודה מצוינת בסינון רעשי הרקע של הטריינר, מאוורר ועוד.
  • ההפעלה והבחירה בערוצים השונים נעשית דרך כפתור VOICE המופיע כחלק מהתפריט בזמן הרכיבה.
  • ניתן להפעיל גם את הערוצים דרך האפליקציה המלווה של RGT בנייד.
  • ניתן לעשות שימוש באוזניות (עם מיקרופון) כאשר הן מחוברות בבלוטות' למכשיר עליו רצה אפליקציית RGT.
  • בכל רגע נתון ניתן לבחור ולהקשיב לערוץ בודד (מתוך השלושה שציינתי).
  • ע"מ לדבר, ניתן לבחור בין 2 אופציות: לפתוח את המיקרופון לגמרי (Open Mic) ואז ישמעו אותכם תמיד, אלא אם כן תלחצו ותחזיקו את כפתור ה MUTE או לבחור ללחוץ על כפתור בזמן הדיבור (Push to Talk).
  • בערוץ השמע הכללי של המסלול, RGT מתכוונת ליישם בעתיד גם אופציית 'קירוב' (Proximity)  שפירושה שניתן לשמוע ולדבר עם רוכבים הנמצאים במרחק של כ 40 מטר מכם בלבד. זה רעיון מגניב המנסה לדמות את המציאות שבו אתם יכולים לנהל שיחה רק עם רוכבים הקרובים אליכם. ברגע שתתרחקו מהם תחדלו לשמוע אותם והם אותכם ולחילופין במידה ותגשרו לקבוצה אחרת תוכלו מעתה לנהל עימם שיחה.

שורה תחתונה – עובד מעולה וסופר שימושי לארגון רכיבות קבוצתיות עם חברים בין אם לרכיבת מסלול או לביצוע אימון מובנה משותף.


RGT – טרנספורט או Beam me up, Scotty…

טרנספורט היא פונקציה שימושית שהייתה קיימת פעם בזוויפט ובוטלה משום מה בעדכון ה UI האחרון. הרעיון הוא שתוכלו לבחור ולשגר את עצמכם בסמוך לכל אחד מהרוכבים במסלול וכך להתחיל לרכוב לידם.

כל מה שנדרש לעשות הוא לבחור באחד השמות מתוך רשימת הרוכבים ואז ללחוץ על כפתור ה Transport אותו סימנתי בתמונה להלן.

אידיאלי עבור מי שמזהה חבר ורוצה לרכוב בסמוך אליו.


RGT – מסלול גארבל חדש בשם Dunoon

מסלול חדש הנדגם ממקום כלשהו בסקוטלנד באורך 14.3 ק"מ עם שיפוע ממוצע של 5% וגובה מצטבר של 307 מטר.

המסלול מסומלץ כמסלול גראבל (שבילי עפר).


RGT – הוספת מסלולים נוספים מ SYSTM

ב RGT יש לכם אופציה להוסיף לאפליקציה כל מסלול מבוסס קובץ GPX שתרצו. מסלולים אלה נקראים Magic Roads ו RGT מייצרת אותם בהדמיית 3D נחמדה בהתאם לשיפועי המסלול כפי שמופיעים בקובץ.

כחלק מהאינטגרציה של SYSTM ו RGT, בכוונת וואהו להוסיף כעת למאגר ה Magic Roads גם מסלולי רכיבה מתוך SYSTM הנקראים On-Locations. אלה מסלולים אשר צולמו בווידאו במקומות מסוימים (אייקונים) ברחבי העולם ושולבו ב SYSTM עם אימון מובנה כלשהו.

כעת יש לכם את האופציה לעשות את האימון המובנה ב SYSTM על מסלולים אלה, או לבחור לרכוב אותם בהדמיה וירטואלית ב RGT.


SYSTM – אימונים מובנים הניתנים לביצוע גם ברכיבות חוץ

טריינררוד הייתה הראשונה לאפשר ייצוא של האימונים המובנים באפליקציה גם למחשבי רכיבה כך שניתן לבצעם ברכיבות חוץ.

כמובן שללא מוד ERG, האחריות לעמוד ביעדי האינטרוולים של האימון הם באחריות הרוכב.

כעת גם SYSTM מאפשרת זאת אך נכון להיום רק למחשבי הרכיבה של וואהו  – ROAM2 ו BOLT2.

כל מה שנדרש זה לשבץ את האימון הנבחר ביומן והוא כבר יסונכרן אוטומטית למכשיר.


מנוי WAHOO-X משולב עם טריינר

כחלק מהתחרות עם זוויפט, וואהו יצאה, כרגע בארה"ב בלבד, במבצע מאוד מעניין. במחיר של $30 בלבד לחודש עם התחייבות לשנה, אתם מקבלים מנוי ל WAHOO-X וטריינר KICKR SNAP.

ה KICKR SNAP הינו טריינר מסוג Wheel-On בעל המאפיינים הבאים:

בסוף 12 החודשים, הטריינר הינו בבעלותכם ואתם יכולים להחליט באם להמשיך ולחדש את המנוי ל WAHOO-X (במחיר זול יותר) או לעבור להתאמן מול כל אפליקציה אחרת שתבחרו דוגמת זוויפט.

עבור מי שמעוניין לעשות את צעדיו הראשונים עם טריינר, זו בהחלט אופציה ראויה לשיקול ואפילו שווה כלכלית. עלות ה SNAP הינה $400 ואילו במבצע זה העלות המצטברת הינה $360 בלבד והיא כוללת מנוי לאפליקציה.

וואהו הכריזה שבהתאם להצלחת המבצע היא תשקול להציע גם חבילה דומה בשילוב ה KICKR CORE שהינו טריינר מתקדם יותר מסוג Direct Drive.


הירשמו לאתר וקבלו עדכון בדבר תוכן חדש ישירות לאימייל שלכם

כתיבת תגובה